Vilken Lördag

Dagen började med att jag vaknade upp hemma hos Jossan, sov hos henne för Niklas skulle inte sova hemma, och hon ville inte sova ensam.
Gick ut på deras baksida och åt frukost. Var så sjukt varm, blåste inget där heller, och gud så skönt.=)
Sedan när vi vaknat till liv, fått lite i magen då var det raka vägen hem för att göra sig iordning inför Dopfesten.
Min lilla Kusin Hilda har döpts, men gjordes i tyskland, så för alla oss svenskar som inte åkte till tyskland (var nog inte någon) blev det en dopfest här i sverige nu idag.
Trevlig dag, många barn och mycket skrik.. =), och massor med massor med lek.






Nu har jag och Daniel kollat på Robinson och efter det såg vi Twilight, (igen) , den är så bra. Vill se nästa film nu.
klockan sprang iväg fortare än mig, så nu är det dags att gå och lägga sig så jag orkar gå upp i tid så jag kommer iväg till träningen imorgon, innan det stänger.


.

Kommentarer
Postat av: Mamma på vift

Sötnosen:) och vilken klänning sen då. Tuff brud i lyxförpackning hihi

2009-04-28 @ 21:32:38
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0