Vårdag


Dagen började med massa städ och tvätt, men eftersom det var sååå fint ute så var jag tvungen att gå på promenad.
Ringde mamma för hon skulle gå ut med hunden så jag gick hem till henne, sedan mötte vi upp Anneli och gick bort till söra.
Jag och mamma fortsatte bord till Söravägen där bergas enda bebisgungor fint, i alla fall dom enda jag har hittat.
Det var så varmt och skönt, förutom att det blåste lite vilket var jobbigt så var det en helt underbar dag.

När jag fick syn på blommorna så förstod jag verkligen, att NU ÄR DET VÅR!!!! Helt underbart.


  
Thea solar                                  Thea skrattar                Thea och mamma                :D



Första steget SJÄLVSKOR och UTOMHUS blev det idag... :D

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0