Uppe med Tuppen


Imorse fick jag gå upp klockan sju för att göra välling till Thea, sedan vid halv 8 var det bara att gå upp för då ville hon inte längre ligga i sängen.
Daniel brukar vara den som går upp med Thea på morgonen, han är så morgon pigg.
Men igår var han ute så då blev det min tur så han får sova ut.
Ganska skönt faktiskt nu när man sitter här och ser ut genom fönstret att dagen håller på att börja.

Nu blir det mat, dusch, bada Thea, och lite städning inför att Daniels Mamma, roban, mormor, och min mamma kommer efter lunch.
Värsta är att jag börjar känna lite huvudvärk som knackar på, det kommer jag inte orka ha om vi ska ha folk här. Inge vidare.

.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahha jag vet vem du menar moahahha =P

Umgås lördag kväll?? =) Prittyplease?.

I morgon alltså =) Kraam

2009-04-11 @ 02:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0