Två glada nyheter


För mig i alla fall..

Min deklaration kom förra veckan med glada besked... Enda är att jag måste fylla i försäljning av några dumma aktier som jag sålde förra året, och jag fattar inte riktigt hur man gör.. någon som vet?
Så jag hoppas inte det blir någoe strul med det, och om det inte blir strul så kommer jag få en trevlig midsommar..=)
Fast pengarna ska sparas, ett litet tag i alla fall, för vi tjejer planerar en resa till turkiet i sommar, då kan jag behöva pengar, och i och för sig för att inte tala om bensin till båten, där går det många kronor vill jag säga.
Härligt...

Numer två, har fått tid på ett sjukhus inne i stan den 24 april, var den tidigaste tiden som dom hade. några veckor kvar bara.. får se hur det kommer att gå.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0