Söndag men inte Söndag


Har kännts konstigt idag eftersom det är måndag fast det är söndag, eller söndag fast det är måndag. som du vill.=)
Men en skön dag. Började med att jag och Thea följde mamma på prom runt österskär, blev sjukt varm och när vi började närma oss hem så var dom enda tankarna, "hem, vatten" hehe.
Men nix, då inser mamma som drar vagnen att Thea slängt ut mössan någonstans. och visst hade hon gjort det, längst bort mot österskär där vi vände. Fick ett antal steg extra, så jag får väl se det lite positivt. Blev 7000 steg på den rundan, så det var ju bra..:D
Lite extra gnällig tycker jag att hon var varit idag, men också duktig, hon gick runt inne på lindex när vi var där, hon höll dock i en hand men det gick jätte bra.

och igår också, gick hon massor helt själv. hon gick 10 steg utan att hålla i sig, lite vingligt gick det dock, men super duktig var hon..:D kanske kanske att hon kommer gå endå lite hyfsat till 1 års dagen. Det vore ju för gulligt.. hehe




.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jobbade på restaurangen vid Allsångs-scenen. Jo jag vet vad du menar. Jag klarar inte ens av bilder/filmer/plastormar. Men jag tänker försöka, för det var samma sak med nålar/sprutor och nu är det helt borta.

2009-04-14 @ 11:40:52
URL: http://jeanetteenmadrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0