Sommarjobb


Nu har jag varit och pratat sommarjobb. Gick super bra och det känns skönt att få börja jobba lite igen.
Fick upp min lön från vad jag hade sist, Kändes bra =)
Har många gånger funderat över " Vill jag verkligen gå tillbaka till hemtjänsten" och när jag var där och gick en runda så kände jag bara, Jaa det vill jag faktiskt. Det är kanske inget toppen jobb och det är inget jag vill göra i framtiden, men jag tycker det är bara så kul.
Sedan ska jag ju kämpa för min kustbevakarutbildning, men det är en senare fråga.. :D
Just nu får det bli tanter och farbröder, dom är ju bara för gulliga, dom flesta i alla fall.
Känns bra, känns bra.

Nu har jag lite annat att göra. Lite annat att läsa på. Så det är bäst att jag gör det nu medans Thea sover.

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HGärligt för dig =)=) Hade hoppats på att deer var brothers så vi kunde luncha ihop hela sommaren :P men kul endå!! Vad sägs om att ses på fredag? Jag e ledig då=) Är du fri för fika? Kram kram

2009-04-22 @ 23:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0