Njuter lite.


Angelica har precis varit här med lilla Neo. Vi har ätit lunch snackat massa skit, och kidsen har lekt sjörövare.
Eftersom någonting tydligen är fel i mitt huvud så har jag såklart huvudvärk idag igen, fattar inte vad felet är. Har haft den i kanske en vecka nu varje dag. Jag dricker och dricken men det hjälper ju inte.
Får kanske lov att ta en nedrans alvedon snart. Gillar inte att ta tabletter.
Så nu när dom har gått och Thea har somnat så blev det så tyst. Lite skönt är det måste jag erkänna, Fast det var trevligare när Angelica och Neo var här, att se kidsen krypa omkring, snacka massa.
Det är ju skoj =)





Nu ska jag ta och städa upp lite, hänga en tvätt, vika tvätten från igen. Bäst att göra det innan grynet vaknar.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0