Män Som Hatar Kvinnor




Sedan såg jag att Änglar och Demoner har premiär snart, 13 Maj tror jag det var. Den ska jag se också. Får se hur det är.

Var i alla fall en super trevlig kväll. Tog en liten sväng i Kista efter bion också, men hittade inte så mycket, inte ens på Sisters där jag alltid brukar hitta massor med saker. Fast jag hittade dock några skinnjackor som var riktigt snygga.. skulle behöva en ny tycker jag :D
Sedan hittade jag ett par örhängen på,, jaa faktiskt, på Cubus.. haha, har aldrig varit in där förut. Helt ok kläder hade dom också.

En sak höll jag på att missa, My vaxade mig idag, och enorma järnspikar också vad ont det gjorde. Vaxade mig under armarna, och det var inte att leka med kan jag säga, men nu känns det skönt när det är gjort...:D
Så till nästa helg blir det benen. Får se hur det kommer kännas.
Man har ju fött barn så lite vaxnings smärta måste man väl tåla..;)    (inte för att jag gjort det) haha, jag var jätte larvig.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0