Helg


I Lördags käkade jag, majsan, My och Miriam middag hemma hos jossan, fast jossan var inte där för hon skulle på hockey bal, så vi var där helt själv och härjade.. hehe.
Var lite kul, men konstigt att Jossan inte var där. Käkade super gott och drack lite skumpa samt vin.
Sjöns Sing Star enda tills rösten svek, rätt ordentligt gjorde den det också. Dom första låtarna gick jätte bra, lät hyfsat fint också ;) hehe, men sedan blockade rösten helt, gjorde ont i stämbanden när jag sjöng, men det var ju så svårt att sluta =).



Söndag vaknade jag, inte bakis, men hade ju sjukt ont i huvudet att jag blev illamående och mådde inte alls någe vidare, kändes som migrän. Efter några tabletter blev det lite bättre och vi tog oss en sväng till Ikea, där det var sjukt mycket folk, drygt.
Vi köpte ändligen hyllorna, så nu kan jag börja skapa mig den efterlängtade datahörnan. Kan behövas så datorn och alla papper slipper ligga över hela lägenheten.
Får bli morgondagens projekt, samt, eventuellt bilbarnsstol jakt åt min bror, träning mm.
Imorgon blir det fullt upp.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0