Gårdagen


Orkade inte riktigt skriva igår när jag kom hem.
Men jag och Thea gick hem till Anna för att leka lite igår. Men vet inte om våra döttrar var så sugna. Dom gnällde i kör en hel del, försökte sätta dom ute men det var inte direkt någon höjdare det heller, och sedan somnade Thea, Hon var ju rolig...;)
Sedan gick vi hem till min mamma för att få mat, orkade inte laga mat själv :D , super god mat vilket inte var någe bra för jag åt för mycket än vad jag ska, ska äta en handflata av varje men jag åt typ två tre, inge bra inge bra.

Träning ungefär en timma, har sjukt ont i ryggen idag också, undras tro vad jag lyckades med igår.
och ca 11 000 Steg fick jag ihop. Det tycker jag var ganska bra. Ungefär vad jag brukar, men snart är det nog dags att börja öka stegen per dag..när mina ben har vant sig att röra på sig.. haha


Idag sa vi ringa Linda och eventuellt träffa henne, var länge sedan nu. Kanske gå ner på bryggan och äta en glass eller något, i den underbara solen. Hoppas bara det inte blåser massor, ser inte ut så i alla fall.
Måste ta och leta fram någon filt också man kan sitta på så blir det lite mysigare för Thea speciellt...

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0