Fullt upp


Lilla Thea, Jag och Linda har haft skoj idag. Först var vi och fikade i centrum sedan gick vi hem till Linda för hon väntade en kille som skulle fixa deras golv, och under tiden vi väntade satt vi i lekparten utanför.
Thea lekte i en sandlåda för första gången =), och gick och gick med både Linda och med mig. Det tyckte hon var riktigt skojigt...:D

  

Sedan fick vi för oss att vi skulle måla påskägg, vi blev som små barn igen. Det har man ju inte gjort sedan Dagis så det var skoj... hehe, Thea fick också måla lite, och gud så skoj det var.

   
                                                                                                                 Mina fina ägg, hehe


Ikväll blir det en tidig hopp i sängkammaren. Nu tänkte jag faktiskt. Känns skönt.

.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha det var en härlig dag =) Jaa dina ägg blev fina iaf :P mina såg hemska ut

Händer i helgen? Kram kram

2009-04-09 @ 16:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0