Bokad Bussresa



Nu är lilla resan bokad. Jossan kommer med också.. wiie, slipper jag åka själv.
Så jag och jossan åker till Örebro på Onsdag nästa vecka. ååh så kul det ska bli.
Bussen går 16 inne från stan. Så blir det hemfärd på Fredagen. Så är man hemma till första Maj igen..
Skulle ha gjort mina Naglar Onsdag nästa vecka men fick ringa och avboka, så Therese lyckades trycka in mig nu kvar över två. Ganska skönt för dom behöver verkligen göras om nu. Några hade kanske inte klarat sig till nästa vecka.
Så idag ska jag bli fin... :D Älskar att göra om dom, man känner sig så ny och fin när dom är nygjorda...
Så nu blir det kläder på, över till mamma och lämna Thea, sedan raka vägen ner till Österskär.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0