Bilbarnstol


Äntligen har vi en ny bilbarnstol till Thea också, det blev en Brio Zento för vi fick köpa en av daniels vänner som hade två men ville bara ha en. Använd ett fåtal gånger, så det var ju kalas bra.
Så det var tur att vi aldrig köpt någon när vi var inne till Babyland sist.  Då fick vi lite pengar över..=)
Men någon ny vagn har det ju inte blivit ännu...=( Jag får inte köpa någon ny försen jag har såld min Bugaboo, men jag vill ju inte säja den. Jag vill gärna ha två vagnar..=) går inte det.
Bugaboon är kalas när man ska ner och handla, eller gå på stan, eller när man ska iväg för den tar inte så mycket plats i bilen, fast å andra sidan så gör inte resevagnen det heller, men Thea är lite för liten för resevagnen egentligen.
Brio joy som jag vill köpa är bra när man ska ut och gå, för både min skulle och Thea sitter mycket bättre i den om hon vill sova, och kan sätta sit och lägga sig ner som hon vill. Bra att ha med sig på sjön. eller, bättre i alla fall.
Bättre i snö.

Så därför behöver jag två vagnar...:D


Nya fina stolen som Thea är sååå nöjd över att ha. Inte alls samma gnäll när vi ska ut och åka bil längre.
Hon verkar trivas mycket bättre i denna, inte för att hon ser så glad ut på bilden, men hon gillar den faktiskt =)


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0