Barnkalas

Sitter och spånar lite på Kalaset som kommer ske om tre veckor..=)
Min lilla tjej blir 1 år. Helt sjukt..
Har letat runt på nätet efter massa dekorationer mm, hittar massor, men vet inte vad man ska ta.
Ballonger, någon fin bordsduk, några små dekorationer. det får räcka. sedan om man kanske ska köpa plast tallrikar, kanska skönt, men vet inte ännu.
Många olika Teman.
Heffalumpen
Nalle Puh
Tingeling
Disney



Dessa 4 fastnade jag för, dom var fina..
Sedan måste vi skicka inbjudningar, skriva gästlista. Vilka ska vi bjuda?, ska vi bjuda alla, eller nja, eller nått, då blir det sjukt många. Ska man ta alla samma dag och tid? eller dela upp det. Släkt en dag, och vänner en annan. eller hur ska vi göra. Börjar bli dags att välja nu
Tårta.
Massa massa planering. Det är ju faktiskt Theas absolut första födelsedag...:D
åååh, vad spännande..
Själv skiter jag i om jag fyller år i år eller inte, inge kul längre. Sedan så fuller jag ju bara 20 också. (igen) haha.
Denna födelsedag kommer bli såååå kul..

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0