Babyland


Har varit till babyland idag, för att kolla bilbarnstol. men självklart kommer man aldrig ut ifrån stället med det man skulle handla.
Någon bilbarnstol blev det inte då vi inte kunde bestämma oss, plus att vi vill åka in till stan någon dag till en annan butik där dom hjälper oss med att fixa stolen i bilen, känns säkrare då.

Sedan kollade vi på ny vagn, eller Brio Happy eller Brio Joy. Börjar tröttna på min bugaboo nu, men jag älskar den endå, så helst skulle jag vilja ba båda men det får jag inte...=(
Nu ska vi bara bestämma oss för vilken Brio vagn vi vill ha, och så blir det nog svart.
Istället så blev det nya blöjpåsar, halkmatta till badkaret i hitta nemo mönster, super söt..=)
Sedan en rolig groda som man har alla badleksakerna i.



.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tro mig, än har jag inte gett upp. Du får gärna skicka bilderna till mig om du har tid, lust och ork. Vore kul att kunna vara lite nostalgisk för det är en av de roligaste resorna jag gjort! Kommer ihåg kortet jag tog på dig i bilen när du har stora glasögon och händerna gömda i armhålorna. haha.

2009-04-02 @ 15:22:34
URL: http://jeanetteenmadrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0