Är det något fel?


Tanken slår mig om och om igen. Är det något fel på mitt barn?
Just nu står hon vid mitt ben och gnäller. Hon har hållt på såhär i kanske en vecka nu. Det var inte länge hon satt och lekte för sig själv, och det är de aldrig nu för tiden.
Hon äter, men hon äter jätte lite åt gången. Hon gnäller om hon får vara på golvet, hon gnäller när vi åker vagn, hon gnäller tom om hon är i famnen om hon inte får stå upp i knät.  Vad är det för fel?
Är det någon utveckingsfas eller vad är det frågan om... man blir ju tokig här hemma ibland.
Hon är säkert inte dålig eller så, för hon skrattar när jag leker och sjunger med henne, hon äter ju också fortfarande.
Vad det än är så hoppas jag att det går över snart.
Men trotts allt jobbigt gnäll så är hon ju för söt...=)
Nu gnäller hon nog för att hon är lite trött. Dags att få Thea att sova lite.


.En kladdig Thea, men en väldigt gla sådan.

.

Kommentarer
Postat av: Mamma på vift

Nej inget fel bara utvecklig. Det går över för att bytas ut med någonting annat. Alla barn gnäller till och från bara i mer eller mindre utstäckning. Kan trösta dig med att Matilda är lika dan:) och att Melvin oxå vart sån... och se jag lever än:)

2009-04-28 @ 21:34:34
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0