Träning.


Nu tycker Jossan det är dags att börja träna, så nu ska vi börja hård träna. Förhoppningsvis så ska vi göra något varje dag, ut och springa eller gå på friskis.
Springa runt österskär, skånsta, domarudden bland annat, får det bli.

Måndag nästa vecka ska vi även försöka oss på en diet, endast Frukt och Grönt... då menar jag verkligen endast. =( hur ska det gå egentligen?
Jag som älskar potatis och kött.
Men dieten blir i och för sig bara för en vecka ungefär för att rensa kroppen på gifter, så ingen sprit eller rök heller då.
Inge godis, inte läsk, inga smörgåsar på morgon, inget annat är Frukt och Grönt , jag kommer typ hata det efter nästa vecka, om vi nu kommer att lyckas.
Jag har en svag svag känsla på att jag kommer fuska.. haha

Idag blev första riktiga dagen på träningen i alla fall.
1 Timmas pass på friskis, skit jobbigt var det, men då får vi tänka på att jag faktiskt inte rört mig sedan 6 månader in på graviditeten ungefär. Märks att man har fött barn, orkade inte mycket kan jag säga, och fick håll typ på en gång.
Men jag ska nog bli bättre snart...:D Få tillbaka min kropp, och kanske lite till... wiie, inte helt fel.
Denna gången ska jag få en HET kropp... hahah

Pussen & Kramen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till!

De e lite samma för mig,har inte tränat sedan jag blev sjuk, så det nästan ett år.

Märks en himla skillnad, tidigare var allt mycket fastare liksom.

Men även jag ska köra igång med träningen nu!

Ska bli superskönt!

Vi ses kanske på Friskis :-)

2008-10-08 @ 13:22:55
URL: http://calanthe.blogg.se/
Postat av: Carrie

Å fy fasiken, BARA frukt å grönt, men gumman de kirrar du;) Kanske oxå borde ta en sån vecka...hmm, svårt när man é beroende av vissa saker hehe...

Ska för den delen oxå börja träna men får bli simning å styrketräning för min del...FAN va snygga vi ska bli...lr SNYGGARE;)

PUSSS

2008-10-09 @ 02:50:57
URL: http://carwingirl.blogg.se/
Postat av: Anna

Inte visste jag att du hade en blogg, ska genast länka dig! Hm diet i all ära men vill du träna och få snygg kropp måste du ju ha proteiner, om du bara äter frukt och grönt så kommer din kropp gå på sparlåga och lagra fett denna veckan, sen när du väl börjar äta igen så kommer kroppen minskat sin ämnesomsättning betydligt vilket betyder att du lägger på dig ännu mer fett. Experten har uttalat sig haha. nej bara råd från en gammal kollega (dietist) som sa detta då jag hade samma tankar efter jag fått Melvin.

2008-10-10 @ 21:42:39
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/
Postat av: Anna

Detta med träning däremot... Jag är på. Nu vill jag verkligen få tillbaka min kropp. Lyfta rumpan och bygga lite muskler. Ser ut som en benget med kängrupung och hänröv.Brösten behöver vi inte gå in på! Inte så jag köper några sexiga nattlinnen här inte, sanarare enormus panties haha.

2008-10-10 @ 21:45:33
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0