Tillbaka som vanligt igen.


Nu är jag nog helt tillbaka som vanligt igen efter graviditeten. Har lite träning kvar med magmusklerna bara, så att den inte bara "hänger" haha..
Fick ju min mens första gången förra månaden, och har fått den en gång till, precis då den var förväntad, så nu är det tillbaka på riktigt. känns lite konstigt måste jag säga...
Har precis fött ett barn så kan jag redan gå och bli på tjocken igen. Fast det är ju i och för sig lite mitt fel för att jag minskade på ammningen, var därför det kom igång.
Men nu har jag knappt någon mjölk kvar, det märker Thea så även om det är lite så tar hon inte endå, så jag får inte upp produktionen heller...=(
Mitt eget fel, men lite trist faktiskt... På ett sätt mycket skönt, för vem som helst kan ge henne mat. Men saknar endå ammningssunderna lite. Speciellt mornar och kvällar...

Jag har en helt underbar tid med min familj  just nu, så jag känner verkligen inte att jag vill bli med barn just nu igen.
bäst att passa sig från risktiden.... vilket är..

Onsdag - Torsdag - Fredag...

...denna vecka, och jag har ännu inte hämtat ut mina minipiller, vill inte riktigt äta sådant. så jag vet inte riktigt hur jag ska ta och göra i framtiden egentligen.

Tycker att allt jag prövat inte rungerar. och någon hormonspiral vill jag inte ha försen jag är klar med mina önskade graviditeter eftersom dom sitter i 5 år. Man kan plocka ut när man vill, men lite för dyr för att göra det kanske.


Saknar ju faktiskt att vara gravid en hel del, och känslan att få se sitt barn för första gången är så underbar så det är helt obeskrivligt, men jag vill ju endå gärna ge Thea all uppmärksamhet hon bara kan få just nu.

Hon är min skatt, min lycka, mitt hjärta, mitt kött och blod, mitt allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0