Lindas Lördag

Denna Lördag var endast Lindas och ingen annans. Linda som fyllde 20 i tisdags bjöd på galej.
En otroligt underbar kväll, men mycket sprit och sällskap, och lite slappandes i buske.
Var länge sedan jag träffade hela sällskapet nu, det var nästan exakt ett år sedan, så det kan kanon kul att få träffa alla igen. Hoppas det inte dröjer ytligare ett år igen.
 Skönt att ibland få komma bort och inte vara mamma, men visst blev det lite mamma och förlossnings prat, det är alltid kul, men skönt att även kunna stänga av och bara vara jag, bara Kristina som umgås och snackar skit med sina vänner, än en stressad mamma.


                       

Vill tacka alla för en kanon kväll som jag sent kommer försvinna ur mina tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0