BVC


Idag hade vi tid på BVC 13.15 var vi där..
Först skulle vi mäta och väga Thea för att se så att hon ligger bra till, sedan var det dags för onda sprutor...
Hon dreglar ovanligt mycket just nu så det är förmodligen tänder på gång, vilket gör att det kanske gör lite ont i munnen på henne, sedan är hon lite små förkyld som kan ha med tänderna att göra,
och så när jag satte mig ner med henne i soffan så slängde hon sig bakåt vilket jag absolut inte var berädd på och jag bara hörde hur det knakade till i ryggen och hon började skrika. blev verkligen livrädd, trodde hon skulle bryta ryggen.
men hon lugnade ner sig och min barnmorska sa att det inte verkade som om det var någon fara. skööönt...
Sedan får hon två jätte onda sprutor, en i vardera ben. oj vad hon grät... sedan har hon varit extremt gnällig hela dagen. har tyckt så synd om henne...=(
Hon somnade i alla fall vid 9, somnade ganska fort också, så hon var nog väldigt trött, dels av förkylningen och dels efter sputorna...
Hoppas min ögonsten får en bättre dag imorgon...

Theas nya BVC rapport...

    ÅLDER                VIKT                LÄNGD CM            HOMF

4 mån 21d            7.020                    64.0                      41.7

HOMF = Huvudomfång

och jusdet,,, imorgon ska jag äntligen klippa mig, hoppas jag inte blir missnöjd bara.. jag är nog världens jobbigaste frisök kund. har i och för sig bara blivit riktigt nöjd tre gånger i mitt liv.


                                    

                                   

Kommentarer
Postat av: Carrie

Söta lilla bustjej:)

Hoppas fikan blir av på ons så jag kan få krama på lille Thea:)

PUSS på er!

2008-10-07 @ 01:28:17
URL: http://carwingirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0