Bella har fyllt 23


Lördag var det och Bella fyllde 23.
Jag var stressad och sen som vanligt (hem till Linda) men när jag äntligen lyckats komma så var ju inte dom klara på långa vägar, det var bra..skönt Och till Bella blev vi väl si sådär 1-2 timmar för senade till, men vi var inte ensama om det i alla fall. Fint folk kommer alltid sent.
Bella fick Röda boda nova glas, karaf och skål av Mig, Linda, Carro, Adam och Albin. Hon tyckte jätte mycket om det, siken tur.
Av oskar hade hon fått kareoke så det var vi ju tvugna att testa. bella ville inte sjunga själv så jag fick väl ställa upp för laget. oj så kul det var. synd bara att man inte kan sjunga.
Helt plötsligt i en låt slutar Bella sjunga för hon tycker att den är för hög, jag fortsätter, ingen idée för mig att stajla när jag ändå inte kan sjunga haha, Grabbarna jublade och sa BRA Bella, nej men det var ju lilla jag som sjöng, inte Bella. Hur kunde dom tro det.??? Bella kan sjunga, I can not, och vi låter inte lika.. tycker jag. Vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller om Bella ska ta det som något dåligt. hehe.
Har funderat mycket faktiskt på att kanske gå och sjunga upp till stämma igen. Kunde ju faktiskt sjunga en gång i tiden när jag tränade mycket.
Sedan blev det en promenad till Sportbaren, som vanligt, men vi har ju alltid så kul.
var något band som spelade också, dom var jätte duktigt. Det kom en låt som jag kännde igen och tyckte var bra, så jag började sjunga med och fattade inte varför dom andra skrattade, Linda sa, det är ju Albins låt eller cover. haha, vilken tur att hon sa det så jag kunde hejda mitt sjungade lite.  Ganska pinsamt att sjunga en låt som den bredvid har framfört om man sjunger fel haha.

Tack alla för ännu en kanon kväll. Hoppas på många fler framöver. Puss!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha.... du har aldrig kunnat sjunga! du kommer aldrig kunna sjunga. så förmodligen ska bella ta det som någonting jävligt negtivt.

2008-10-27 @ 18:28:53
Postat av: Linda

haha fan vilken taskig kommentar :P (ovan)

Hade sjukt kul med dig med:D Letar btw en outfit till din mans fest som en galning:P heeelp me!



Pöss

2008-10-27 @ 18:36:14
Postat av: Carrie

Ja du Stina...den som skrev innan...hon/han vet INTE vad han/hon pratar om!!! hihi...ALLA kan sjunga, å om man känner att man inte kan...ja, då sjunger man för ha KUL!!!!!!! :)

Fika nån dag? Me wantiiii :)

PUSS gullegumma!!!

2008-10-28 @ 01:46:13
URL: http://carwingirl.blogg.se/
Postat av: Stina

haha, vilken jävla typ. tur för han/hon att den inte skrev vem det var. äsh, stakaren har väl inget bättre för sig. fika absolut, idag ska jag nog träffa din syster yster. ringer dig sedan. pössen

2008-10-28 @ 11:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0