Theas första jul



Hennes första jul blev allt annat än "misslyckad", vart en helt fantastisk jul.
Det blev fullt hus hemma hos mamma och pappa, Min bror var med, med sin flickvän anna och hennes son william, Min moster Inkan och hennes man krippe, min mormor, Daniels pappa Benny och bror Christopher.
Var en mysig julafton med mycket folk och klappar.
Thea fick massor med fina julklappar, Tack snälla för alla hennes julklappar och även tack snälla för mina.

Thea fick:
En jätte fin jacka från Zara, Massor med leksaker, några godsedur, och massor med kläder, lite pengar fick hon också.

Hon var på julklapparna hela tiden, skojigt med papper som prasslar. men innehållet var hon inte lika intresserad av just då i alla fall... hehe, pappret var roligare än leksakerna.



  
   
  
  
  

Hoppas ni alla fick en kanon Jul, och önskar er ett kalas nyår =)

Kommentarer
Postat av: Carrie

Tack desamma gumsis:)Appropå nyår,skulle du/ni komma då??

Har föresten en liten julklapp till lilla Thea :) Träffas nån dag??

PUSS

2008-12-27 @ 04:25:59
URL: http://carwingirl.blogg.se/
Postat av: Mamma på vift

Hihi:-) Söta lilla Thea. Ni ser ju ut att ha haft en kanonjul. God fortsättning!! :)

2008-12-27 @ 09:14:37
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0