Träning

Idag var jag på gymmet för första gången på 1 ½ år.
Hade sådana smärtor när jag blev gravid att jag inte vågade gå och träna. Men idag blev det av.
Kändes extremt skönt att vara tillbaka, men samtidigt väldigt jobbigt. Hade endå kommit ganska långt i träningen och nu fick jag starta på 0 igen, vilket jag verkligen inte tycker om.
Vill bara ge gärnet, träna hårt, tungt och länge.
Men fick bli ett lugnt pass, och med endast den tråkiga plankan som magövning.
Men snart så, ska jag ge järnet igen :)

Nu på kvällen har jag tittat på nästa veckas avsnitt av Revenge och jag längtar mer än någonsin till nästa avsnitt, under den tiden har jag suttit och stretchat, så nu ska jag försöka bli vig så att jag kan se i alla fall lite sexig ut på stången med Jossan sedan.

 
Blev också invigning av nya byxor och skor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0