Poledance

Jag har alltid velat lära mig poledance.
Älskade det redan som 13-14 årig då min favorit krog i Spanien hade en stång. Höjdpunkten på kvällen var när jag fick snurra omkring där.

Och nu är det så att min älskade jossan har börjar på en polelinje. Hon dansar flera dagar i veckan och har redan blivit super duktig.
Så nu försöker hon lära mig och shit vad svårt det är.
Ser så lätt ut när hon klättrar omkring med å nej, det är svårt, tungt, jag har inga muskler kvar alls, och det gör ont och bränner överallt på kroppen.
Men är så otroligt kul :)
Känner mig som en träskpadda när jag försöker.
Men men, så småningom kanske det kan börja se lite fint ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0