Planer för träning

Har inte riktigt kommit igång med träningen ännu mer än att jag och Joel har försökt komma iväg för att simma lite. Men nu har jag börjat kolla på träningskort igen, och dessutom beställt hem nya träningsbyxor och sportBH, så nu är det ett måste att börja.
Inte långt kvar nu heller tills jag börjar jobba, och ska jag orka alla tunga lyft i jobbet så måste jag verkligen sätta igån.
Gym 3 gånger i veckan samt 1 simning i veckan, skulle sitta fint.
Har letat som en tok efter en sportbikini med ben. Men det är extremt svårt att hitta. Jag har en galet tight (tävlingsbaddräkt) som jag simmar i, den visar även väldigt mycket nedtill. Jag vaxar mig ca en gång i månaden, så jag måste verkligen ha något med ben dom sista två veckorna innan vaxning.
Måste även vara något tight för att kunna träningssimma så bra som möjligt, så lösa badbyxor går bort. Får leta ännu mera. Har någon tips då säg till :)
 
 
Byxorna gör mig sugen att börja träna nu med en gång!
Håller tummarna på att dom är lika sköna som dom är snygga.
 Kari Taa från sportamore.se  599:- 479:-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0