Nyår

Seg på bloggandet.
Nyår spenderade vi hos Nina vänner Linda och Adam. Lite knytkalas där vi stod för förrätten.
Blev en god middag med mycket trevligt sällskap. Vi blev 9 vuxna och två barn samt våran lilla bebis.
Linda hade fixat lekar, och sedan spelade vi lite spel man mot kvinna, gick inte så bra för oss tjejer.
Deras son, även min gudson och Thea lekte på så himla bra endå till halv ett på natten, då blev det dags för refrängen.
Blir riktigt sköna nyår numera med barnen, så härligt.
Nu får man tänka på allt fint och mindre fint som har hänt under året som gått.
Nya vänner som kommit in, bebisar som kommit.
Våran underbart fina bebis som äntligen kom tillslut.
Thea tappa sin första tand
Mina föräldrar separerade
Meja fick en kusin
Jag tog mig an ett nytt jobb
Och massa massa mer....

Nu är det vara att blicka framåt och undra på vad detta år ska tillföra för spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0