5 månader

Min minska älskling blev hela 5 månader för några dagar sedan. Snart ett halvår och den tiden har gått allt för fort. Snart är hon 1 år och sedan smäller det till så är hon 5 år, och från ingenstans så blir hon tonåring och sedan flyttat hon.
Galet hur fort det går.
Jag är verkligen så lyckligt lottat som har fått mina två underbara Goa små tjejer.

Meja fick sin andra omgång av sprutor idag och hon tog det extremt bra. Inga symtom denna gången heller vilket är så skönt, är lite emot vaccin eftersom man sprutar in små mängder av "sjukdomen" och därför kan man bli riktigt sjuk. Men meja har klarat sig båda gånger, tack och lov :)

Hon växer så det knakar på längden, dock går hon fortfarande inte upp i vikt som hon ska. Hon får två mål om dagen samt ersättning på kvällen. Hon äter inte super mycket någon utav gångerna så jag får nog börja bli tuffare med tutten. För snart börjar hon röra sig ännu mera och då måste hon komma igång med viktuppgången.

5 månader och 4 dagar
Vikt: 7.050
Längd: 70.0
Homf: 44.0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0