Veckan startar med måndag

Thea brukar vara hemma på måndagar, så även denna måndag.

Jag och Joel lämnade över barnen till min pappa så fort han kom hem efter jobbet så passade vi på att bege oss åter igen till gymmet.
Var bara lite mör i kroppen efter förra gym passet så idag tog jag i mycket mera.
Löpte även som uppvärmning, och det fanns lite kvar där i ryggraden så det var skönt :)
Har inte kunnat springa förut så för 2-3 år sedan började jag träna på det, första gången orkade jag inte ens springa lugnt i 1 minut, jag var helt värdelös.
På den rutan har jag inte kommit tillbaka till, vilket jag var rädd att jag hade gjort.
Kändes så otroligt skönt att få springa igen, ville egentligen inte sluta.

På vägen hem skulle Thea köra vagnen hela vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0