Träningspass

Åkte med jossan till Täby idag för att gå på en Force pass.
Varken hon eller jag har testat det tidigare och det var verkligen kul, och grymt jobbigt.
Efter det passet skulle vi köra yoga, men jag var så död i mina armar och ben men både träningsvärk från igår och ett sten hårt pass så min kropp skakade för mycket gör att kunna köra yoga, men 20 minuter ca stod jag ut iaf.
Har en känsla av att det kommer bli en helvetes värk efter det här, ska bli spännande.
Efter var jag vrål hungrig.
Körde i mig lite valnötter och solrosfrön direkt efter, och hemma tänkte jag äta hallon, päron och en smörgås,
Men blev tvungen att bli lite onyttig så Joel gjorde lite amerikanska pannkakor.
Min belöning till kroppen efter det tuffa passet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0