Läkarbesök

Idag hade vi 6 månaders läkarbesöket.
Allt såg bara fint ut. Enda är vikten som fortfarande inte går så mycket uppåt.
Numera är det dock lite mera förståligt då hon rör sig som bara den.
Meja har börjat krypa också, dom sista två dagarna har det satt igång, läkaren blev lite överraskad över det. Är hon tidig alltså?
När brukar dom börja krypa?

Kommer inte ihåg när Thea började, hennes bok är hos sin pappa och jag tycks aldrig få den tillbaka.
Hade varit kul att få se om både tjejerna är lika eller inte.

Vikt: 7475
Längd: 70.0
Homf: 45

Efter läkarbesöket tog vi en tur till Täby centrum, Joel fick sig en klippning och jag ville handla lite kläder men hittade absolut ingenting, så jag kom hem helt tomhänt.
När jag verkligen vill shoppa loss så hittar jag aldrig något
Men så fort jag absolut inte ska köpa något, då hittar man hur mycket som helst.
Hopplöst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0