Nya sjönära

Äntligen har restaurangen öppnat igen. Hoppas att det kommer fungera denna gång. Sjönära,MM bar o bistro, och i har dom ändrat namnet till Klappbryggan.
Invändigt var det fint, små fina bord och bra stolar.

Jag, Joel, Pappa och Eric gick ner för att prova lunchen idag.
Kostade 90kr inkl dricka och sallad.
Bra och fräscht salladsbord.
Jag beställde strömming. Första gången jag åt strömming och tyckte det var lite läbbigt med alla små ben. ( håller på att lära mig äta fisk)
Men annars var det gott. Hemgjort potatismos fick man till där det var klumpar i som jag älskar och mycket men bra kryddat.
Har inget ont att säga om dagens lunch alls.
Hoppas att resten av maten också kommer vara bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0