Tiden räcker inte till

Denna veckan har den varit en en hel del, och så har jag kommit i säng på tok för sent varenda kväll så jag börjar känna mig helt slut.

Jag har varit på ytligare ett återbesök hos barnmorskan där vi dels pratade om lite magträning och vi kom fram till att min mage inte är tillräckligt tränad för att göra plankan riktigt ännu, så har blivit tipsad om andra anpassade magövningar för att undvika att få en mammamage.
Så utmaningen är avbruten, får återuppta den när jag gjort klart alla steg för mammamage träningen.

Har även träffat Mejas barnmorska, hon har fått sina första sprutor.
Hon har dragit iväg rejält i längd.
Redan 66cm lång.
Men hon har inte gått upp så mycket i vikt så vi måste ge henne lite ersättning varje dag, men hon vägrar ta flaskan.
Hon har gjort den några gånger, men inte nu.

Nu är vi på väg till Falun för dop. Joels brorsdotter ska döpas

Även min Brorsson fyller år idag så hoppas vi hinner med det också, annars får vi fira honom imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0