Regnig dag

En kall regnig höst dag. Då får man sysselsätta sig med någe skoj.

Har pysslat med inbjudningskorten till dopet och är nästan färdig.

Gav mig på att baka glutenfria muffins som blev kanon goda.

2 ägg
2 dl. socker

50 g. smör
1 dl mjölk

3 dl. glutenfri mjölmix
2 tsk. bakpulver
1 tsk. vaniljsocker
1 tsk. ingefärspulver
1 tsk. kanel
1 kryddmått gurkmeja
1mosad banan

175 grader i ca 22 minuter.

Nu på kvällen tog jag mitt första höst bad, som Meja fick hoppa i och dela ned mig sedan.
Hon tyckte det var skönt och roligt.
Hon börjar skratta mer och mer nu, så sött :)


Kommentarer
Postat av: Jen

Hon är ju så söt! Tänkte komma ut nu till åkersberga runt den 15:de tänkte att man kunde koma förbi och se lilla skrutten? :)

2013-11-07 @ 21:43:46
URL: http://www.identitetmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0