Hej svart boomerang, hejda grå boomerang

Köpte en ny jacka i år. En grå jacka från boomerang som var bara så snygg.
Men insåg att den tyvärr var för stor och mindre har jag letat efter som en tok men inte funnit.
Så idag fick jag hem en svart istället, och sålde den gråa.
Ville verkligen ha den gråa :( riktigt trist, men så fick det bli, en tråkig svart istället.

Sedan har jag ju bara en så underbar liten tjej, så även om det var jobbigt att säga hejdå till den gråa fina jackan så behövde jag bara titta på underbarnet så blev jag galet glad igen ;)

Idag hade Meja på sig fina bodyn och byxor som vi fick av Joels vänner från USA, som även dom fick en liten bebis nyss.

Snart Fredag igen, då kommer älskade Thea hem igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0