Då var man 26

Helt otroligt, vart tag åren vägen egentligen?
På morgonen blev jag väckt av mina tre älsklingar, men sång, paket och tårta. Sedan blev det lunch i Täby med mamma och mormor, middag blev hemma med min bror, svägerska, brorsdotter och pappa var här och åt middag
Och senare kom lite vänner över för lite vin, drinkar, musik och massa mys.
Kvar blev till slut jag Joel, Eric, Anna och Luke med att gissa massa låtar och helt plötsligt var klockan 4.
Så idag är man riktigt modig.
Jag ligger och myser i soffan och väntar på att Joel och Meja ska komma tillbaka med gott gott från Ica :)

Tack snälla för mina presenter.
En del blommor
Två par örhängen
En berlock med bokstaven T (thea)
Global kniv
Ljuslåda
Två iittala vaser
Vin och champagne!

Tack igen alla underbara för att ni förgyllde min dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0