Älska tradera

Jag har verkligen fått in snitsen på tradera och bara älskar det.
Man kan hitta bara så mycket bra saker.
Har köpt barnkläder, barnsaker, nytt till vagnen mm
Finns massor som är nytt och oanvänt till extremt bra priser.
Jag har letat ihjäl mig efter ett tårtfat i plast utan resultat, hittade på internet att lagerhaus haft ett tidigare men som har utgått, och det var ju precis ett sådant jag ville ha så klart
Och självklart lyckades jag efter två veckor hitta ett på tradera :)
Ett oanvänt för 65kr hade kostat 199
Helst ville jag dock ha ett vitt, men ett rosa fick duga nu när jag äntligen hittade det.
Mitt senaste fynd och jag är hel nöjd.
Thea ville så gärna använda det till fredagens kladdkaka så det blev att inviga det idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0