Åldern knappar in

Imorgon var det dags igen.
Att man ska behöva bli äldre hela tiden.
Förra året orkade jag inte riktigt med att fira mig, hade hänt massa drama så hade ingen ork att ta tag i och hålla något. Lite fika för släkten dock.

I år blir det lite samma visa.
Någon fika för släkten blir det inte pga mina föräldrars separation innan sommaren som fortfarande är grymt infekterad med massa tjafs och släktsidor som tar parti vilket jag bara inte orkar med. Vända kappan efter vinden tänker jag då inte göra. För vad en del i släkten inte verkar förstå så vad dom en har gjort mot varandra så är dom fortfarande mina föräldrar så och då vill man inte höra massa skit om dom , sedan vad jag tycker om allt är en annan sak då jag har stått emellan i så många år och har den mesta faktan på bordet!
Hela släkten kommer dock ses på Mejas dop, men går förhoppningsvis bra då eftersom det är mer folk än så och på en större yta.
Men jag vill inte ha några dumma kommentarer eller tjafs för då kommer man få åka därifrån direkt. Så var det med det!

Ville verkligen hitta på något större och roligt med vännerna i år, men tiden gick och jag har varken haft tid eller ork till att planera något då det som sagt har varit en massa på annat håll.

Men blir förhoppningsvis lite folk här hemma imorgon kväll så får vi se vad det blir med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0