Nyårsklänning

Fick hem nyårsklänningen jag beställt idag och tror jag blir galen.
Har letat och letat i veckor och inte hittat den perfekta.
Vill ha en svart, lång, långärmad helst helt täckt upp till halsen, men eftersom jag ammar så går inte det :(
Så du hade jag behövt en som var V-ringad och det enda jag hittade med dessa krav var en full med paljetter, jag är egentligen inte så mycket för det där med paljetter, men fick bli den.
Tyvärr känns det inte helt hundra, paljetterna fastnar i varandra hela tiden, kommer behöva tänka på det hela kvällen, och det kan inte vara så skönt för Meja att ligga mot alla paljetter.
Snart blir det nog till att välja svarta mjukiskläder innan jag blir galen.
Hur svårt och hopplöst måste det vara.
Ett annat alternativ är att jag får springa in i ett rum och ta av mig klänningen varje gång jag ska amma om jag satsar på en sådan som jag helst vill ha.

Detta är en av dom klänningarna som jag gärna skulle ha på mig på nyår. Men amningsvänlig, Svar Nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0