Julgranen står så grön och fin i stugan

Thea är hos Daniel denna veckan men det var 10 barn som var sjuka på förskolan idag, även Thea var inte på topp, har varit lite hängig och haft ont i magen några dagar. Tydligen magsjuka som går, Thea har fått en väldigt mild släng av den som tur är.
Men så idag lämnade Daniel henne här eftersom han behövde jobba, så passade vi på att klä granen, och nu å kvällen har jag börjat slå in lite paket.
Mina paket brukar ta ett tag och göra få jag verkligen vill ha dom extra fina och speciella :) Det paketet som jag la ner mest på ikväll och som jag blev extremt nöjd med, glitter band mm, det måste jag öppna upp då jag fick reda på under kvällen att storleken på innehållet är fel så det måste bytas imorgon, bara till att göra om. 

Förra året körde jag mycket svarta paket med röda snören av alla dess slag och mycket dekorationer i fort av tomtar och godisar jag klistrade på. 

I år går jag tillbaka lite till min favorit, lite naturpapper och mycket vitt. Varje år har en röd tråd


Köpte även nyårskläder till Thea idag, hon kommer imorgon igen så då hoppas jag hon säger att dom är super fina :)

Högst upp i min gran ser ni en underbart vacker ängel, har aldrig använt mig utav en stjärna, utan alltid sedan den dagen jag flyttade hemifrån haft denna fina från Spanien.
Lite annorlunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0