Vilken underbar dag!


Solen strålar, det är varma vindar och en riktigt härlig och underbar vårdag. För att sätta strössel på glassen så tog jag mig till gymmet också :)
Vad ska jag annars göra hemma, finns inte så mycket mer att städa, så då gör jag mig bättre på gymmet än på arslet i soffan.

Tog det dock lite lugnare med styrka idag då det var 4 dagen jag tränade. Sattsade hårdare på löpbandet istället. Svetten rann som regnet en molnig dag ;) men härligt.
För att känna mig lite bättre gjorde jag några ass övningar också.
Längtar redan efter imorgon, då kan jag köra armar igen, det är verkligen det bästa som finns, börjar nästan bli som lite godis :)
Någon vila dag bör jag kanske ta denna veckan, men den får nog vänta tills på Söndag, då kan jag vila.
Men tills dess, är det bara att köra järnet



/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0