The public


Igår var jag och Joel ute och käkade på The public. "tråkigt" nog så åt vi samma sak som allti, US beef, men det är ju bara så galet god, lika god som sist, bara smälter i munnen, skulle kunna äte den rätten precis varenda dag.
Ett glas vin och en stor köttbit blev det där.

vidare hem för att ta yttligare ett glas vin, se en rolig film och äta vad jag trodde skulle bli en god efterrätt, men det är bara att glömma, jag kan inte baka, så enkelt är det.
Skulle för första gången ge mig på brownies, gjorde dock precis som receptet sa dom såg ut att bli riktigt lyckades men smakade verkligen skit. Joel tyckte den var helt ok och åt upp hela, men en liten tugga sedan fick det räcka för mig, så det var tur att jag hade glass och jordgubbar till annars hade det inte blivit någon efterrätt :)
Bättre lycka nästa gång!



/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0