Nytt yrke

+++
Är så sugen på att få söka in, och börjar göra alla testerna. Ångrar nästan lite att jag inte testade att söka nu i mars men jag får helt enkelt vänta till efter sommaren.
Fortsätter jag med träningen så som jag gör nu så tvekar jag inte en sekund på att jag inte skulle klara av testerna.
Tänker verkligen försöka sattsa sten hårt på detta nu och hoppas att inget kommer lyckas komma ivägen för att jag ska kunna söka in. Kommer jag passa eller inte? Det har jag ingen anning om, det visar sig när och om jag bli antagen för att börja gå igenom alla tester.

--+
Snart börjar ett nytt arbetspass, skulle gärna vilja hoppa in och börja jobba nu, är så grymt tråkigt att bara sitta hemma helt ensam, träna har jag redan gjort, och städa har jag också gjort, så vad finns det att göra? sitta framför den tråkiga dumburken som jag inte alls är så intresserad av just nu. Det enda jag vill se är greys om 20 min, allt annat är skit.
Börjar bli ganska jobbigt att vara ensam måste jag säga! Boring :(


/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0