Lite för länge, lite för mycket


För flera veckor sedan blev det bestämmt att dra in till stan helgen som var.
Den första anledningen till stan sket sig totalt, men jag kunde inte bry mig mer egentligen.
Var ganska skönt på ett sätt att äntligen ha tagit sig in till stan, men nu får det dröja ett år eller så till nästa gång, haha, eller kanske någon gång i sommar.

Först käkade jag middag hos mina föräldrar med dom och Hasse och sedan gick jag över till Jossan, drack lite vin och så begav vi oss iväg.
Vi började med en drink på Scandic Anglais och sedan tänkte vi att vi skulle kolla in vad Pure va för ställe.
För Hasses son jobbar där så han satte upp oss på listan, så då kunde vi ju lika gärna testa något nytt ställe.
Men när vi kom fram så var det inge nytt ställe, visade sig att det var gammla Blue Moon Bar, och jag fick höra "vart har du varit dom sista åren" hehe, jaadu :)
Vi hade iaf galet kul, drinkarna flödade, klockan sprang iväg, och fötterna började domna bort, jag är inte van att gå i högklackat längre, ska aldrig mer åka in till stan i högklackat igen.

Jag vet att jag var lite för frispråkig, kanske liite för sprallig och jag tror Jossan blev lite trött på mig där ett tag , hehe, men för en gångs skulle måste jag då säga, omvända roller :)

Vi fick en taxi men en extremt härlig chaufför, och det blev ännu mera onyttigheter på vägen hem i taxin, råkade bli Mcdonalds , men herre gud vad gott det var, fick mig att nycktra till lite, tyckte jag. Men kanske inte allt för mycket för Joel fick föra mig till sängen för det kunde jag tydligen inte riktigt göra själv.

Jag hade verkligne en kanon kväll med älskade Jossan <3



(Tänkte inte låta min irritation över folk som ignorerar att svara förstöra kvällen)
/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0