Full rulle


Sedan jag vaknade har jag hunnit med galet mycket, känns skönt :)

Lämnade tillbaka några böcker till skolan.
Hämtade ut min nya sport BH :) för den jag fick hem i tisdags var dessvärre för liten, så nu hoppas jag verkligen att denna passar för den är bara så snygg.
Vidare till Kir för att töja, uppe i 8 mm nu, så 4 veckor till sedan är jag på sista, 10 :) Vad ska jag nu skaffa mig för ursäkt för att få springa bort dit var och varannan vecka, fler tatueringar kanske? töja andra örat, nja, njä kanske ska nöja mig nu. Får se.

Jag har städat, ännu mera, vilket jag gör nästa varje dag nu känns det som, tvättstugan har jag abonerat också.

Så nu njuter jag bara i soffa med en glas vin i väntan på mat :)

Nu är det dessutom bara några dagar kvar på denna veckan, snart kommer nästa vecka, som jag har längtat så efter, sedan vilken dag som jag längtar efter speciellt det visar sig snart.



/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0