Could it be better?


Ännu en tok underbar dag, redan imorse när vi var ute på morgonrundan så började solen gå upp vid halv fem, och klockan 6 var det strålande sol, det är ju bara helt underbart :)

Idag fick vilo dagen komma istället, lite öm i kroppen plus att jag inte sovit allt för många timmar så då skulle jag inte ha kunnat prestera så bra då var det lika bra att ta vilo dag idag, så sattsar jag på imorgon istället.

Så idag har jag städat lite mer, gick dock på kanske 10 minuter, var inte så mycket, men tror jag ska ta och skura golvena (igen) så har jag gjort någonting mer iaf. Sedan blir det iväg för att handla lite så att jag kan baka ihop någon form av efterrätt sedan.
Men innan den ska ätas så blir det en härlig middag på The Public, en stor fet köttbit, ska bli galet gott.
Blir en lite onyttighets dag idag, men så fort det bli, springer bort det på bandet imorgon.

Vägde mig btw på gymmet igår också, har inte gjort det på ett tag nu, jag kämpar ju för att bli starkare, snabbare, slankare mm ;) bli redo för mitt eventuellt framtida yrke, men jag försöker även gå upp i vikt för jag har verkligen blivit riktigt smal, gillar inte längre det jag ser i spegel riktigt, så kämptar med träning samtidigt som jag försöker äta mycket och rätt för att gå upp i vikt, men nej då går jag ner i vikt istället.
Inte länge sedan jag vägde 59 kg och nu är jag nere på 55 kg. Men det har ju inte gått så många veckor så det kommer förhoppningsvis.

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0