Älskade, underbara Converse


Det är världens underbaraste sko, dock ungefär världen sämsta sko att gå omkring i.
Fötterna och kroppen mår bäst av att gå med en sko med lite klack och man ska hela tiden variera skor aldrig gå i samma. En sak följer jag i alla fall lite, jag går aldrig i samma, har ju flera par Converse att välja mellan ;)
Idag kom en ny underbar sko till min lilla hög med posten.
Men nu tror jag faktiskt att jag har alla färger som jag tycker om, dock så finns det ett par till från marimekkos design som är riktigt snygga, eller så kanske man ska ta och designa sin egna. Fast det får kanske bli till nästa år i sådant fall, i år får det räcka.

Mina första par fick jag av pappa när jag flyttade hem till Sverige, så dom är ganska så exakt 10 år gammla, dom går nästan utav sig själv, men fortfarande helt användbara. Underbart :D Skorna håller mycket bättre om man har många skor att bya med, såklart!


/Stina

Kommentarer
Postat av: LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN]

Hej där fina du :) Jag har dragit igång två jätte trevliga tävlingar så min fråga till dig är:

Skulle du kunna ta någon minut från din vardag & delta? tack på förhand :) <3

http://lillaelins.blogg.se/2012/march/tavling-valfri-vara.html#comment



http://lillaelins.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-vackert-armband.html#comment

2012-03-21 @ 00:19:15
URL: http://lillaelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0