Visste du att...


Såg på nå program för ett tag sedan där läkare drog upp massa saker, bla om att ha datorer på magen.
Datorerna ska man absolut inte ha på magen sa dom, dels så är det inte bra för kvinnans mage pga av livmodern, det får inte bli varmtm plus att strålningen är dålig för magen.
Resultatet av detta kan bli problem med äggstockarna och om jag minns det rätt så kan man ha svårare att bli gravid.
Varenda gång jag sätter mig i soffan och lägger datorn på magen så börjar jag tänkta på det, tänker dock också alltid att det är ju bara en stund, men nu har jag suttit här med datorn på magen i säker två timmar,
börjar känna hur varmt det börjar bli. Kanske dags att sluta med det, och köpa en sådan där dator bricka istället, vore kanske ingen dum idé :)

Nu släcker jag dock datorn så min mage kan få vila och bli lite nedkyld. Dags att sussa så sött.

/Stina

Kommentarer
Postat av: louise

Vilken fin blogg du har med alla dessa vackra bilder. Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också. Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)



Jag har en dagens blogg tävling och hoppas du kan delta med här :http://laakinoiise.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-fredag.html#comment



Ha en trevlig fortsatt dag!

2012-02-03 @ 17:07:40
URL: http://laakinoiise.co.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0