Vad har jag givit mig in på?


Blev snabbt bort till komvux i måndag för att anmäla mig i sista sekund till tre kursen denna termin.
Min tanke var att jag inte skulle plugga mer just nu, men det sket sig totalt om jag ska kunna söka vidare i höst :)
Kurserna började för ca 3 veckor sedan tror jag och jag ligger då såklart mycket efter.
Inte nog med det så har jag hittils fått två böcker, TVÅ som ska läsas, sedan kommer det en till, och jaja nej men vi slänger så ytligare en till.
Hur ska jag klara det? Jag som avskyr böcker, har läst en bok i hela mitt liv, det är bara för trist, jag vill bli stimulerad på annat sätt, inte via trist text. har dock tagit mig igenom 16 sidor på rasten i skolan, det börjar bra, så nu får vi bara se hur fan det ska sluta :)

Kommer bli en galet hektisk termin. Inte nog med detta så har jag ett helt annat prov att göra på tisdag också, det ska jag ha tid att plugga till med, varför har inte dygnet fler timmar för?!?! Jag behöver fler timmar, föler dygn, eller varför inte fler veckor eller månader :)

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0