Träning


Det är kanske på håret att jag får träna, men jag var bara tvungen att få träna idag, känns bara så bra i hela kroppen, fortfarande mjölksyra så att jag knappt orkar få upp gaffeln till munnen, men det är så det ska va, det är härligt :)

För ett antal veckor sedan så skadade jag mitt revben, vilket har kännts av till och från, ibland mer och ibland mindre, och jag har tyckte dom senaste dagarna att det har lagt sig lite, tills jag gav mig på mitt magpass, det gjorde verkligen riktigt ont, men det dumma revbenet ska inte få förstöra min magträning, så det var bara att bita ihop och köra på.

Nu blir det en ansiktsmask och sedan in i duschen, för att sedan fundera ut på vad denna dagen ska kunna erbjuda!

/Stina

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Det är nog dumt att överanstränga dig om revbenet gör ont - bättre att kolla upp så det läkt ordentligt tror jag.

2012-02-23 @ 18:48:24
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0