Lé Tattoo...





Här har ni den nya tatueringen... Mitt älskade citat som säger mycket om mig kanske :)
Jag är grymt nöjd över att ha prytt min kropp med denna text!!!


När jag skulle göra insida arm så var jag riktigt skraj att jag kanske inte skulle klara av smärtan, det är ju ganska känsligt, men det gjorde egentligen inte alls ont, föresen skuggningen med den röda färgen kom, och då skuggade hon där hon redan hade skuggat med svart en gång, så inte så konstigt att det gjorde ont.

Men denna, aj aj det gjorde verkligen ont, ingen skön känsla att tatuera över revbenen, och jag som var skraj över att man kanske skulle bli kittlig, knappast med den smärtan, inte en chans.

Jag har inte använt BH på 5 dagar nu, och det börjar verkligen bli riktigt skönt, kanske fortsätter så även efter att tatueringen har läkt :D
/Stina

Kommentarer
Postat av: Claire

Riktigt snyggt!! ;)

2012-02-25 @ 22:28:27
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0